Ve 3D nákresně (tj. v LEVÉ části) sestrojte objekty (body, přímky, úsečky, kuželosečky, krychli).
Pokud se objekt (bod nebo čára) nepromítne hned po vytvoření, klikněte na něj ve 3D nákresně.
Applet neslouží k zobrazení kuželoseček–řezů,
nemusí se promítnout správně, proto je jejich promítání potlačeno.
(Přesto to můžete zaškrtnutím skryté volby řezy zkusit. Volbu zobrazí logická proměnná "zobrazovatRezy".)
Chcete-li objekt přejmenovat, udělejte to výhradně ve 3D nákresně.
Je-li řezem mnohoúhelník nebo úsečka, promítne se po vytvoření nesprávně. K nápravě stačí pohnout bodem.
Můžete pohybovat i průměty – body v nákresně vpravo.
Pozorujte, jak se tím posouvá odpovídající bod ve 3D nákresně.
Chcete-li objekt přejmenovat, udělejte to výhradně ve 3D nákresně.
Přejmenování průmětu – bodu v nákresně vpravo – vyvolá chybu a "rozpojí" průměty.
Bude pak nutno zotavit applet tlačítkem Promítnout / Obnovit průměty.
Tlačítko Promítnout / Obnovit průměty zotaví applet,
pokud po nějaké chybě nebo akci
(například po předefinování objektu) přestane fungovat promítání,
a všechny objekty znovu promítne. Počkejte (zejména u složitějších konstrukcí) až akce proběhne.
Neodpovídá-li zobrazení skrytých objektů a zobrazení/skrytí popisků, pak stiskněte tlačítko podruhé.