Mongeovo promítání
Jak na to
- Ve 3D nákresně (tj. v LEVÉ části) sestrojte objekty (body, přímky, úsečky, kuželosečky, krychli).
- Pokud se objekt (bod nebo čára) nepromítne hned po vytvoření, klikněte na něj ve 3D nákresně.
- Applet neslouží k zobrazení kuželoseček–řezů,
nemusí se promítnout správně, proto je jejich promítání potlačeno.
(Přesto to můžete zaškrtnutím skryté volby řezy zkusit. Volbu zobrazí logická proměnná "zobrazovatRezy".)
- Hýbejte body ve 3D nákresně a pozorujte jejich průměty a průměty sestrojených útvarů.
- Chcete-li objekt přejmenovat, udělejte to výhradně ve 3D nákresně.
- Tlačítko Promítnout / Obnovit průměty zotaví applet,
pokud po nějaké akci
(například po předefinování objektu) přestane fungovat promítání,
a všechny objekty znovu promítne.
Počkejte (zejména u složitějších konstrukcí) až akce proběhne.
Neodpovídá-li zobrazení skrytých objektů a zobrazení/skrytí popisků, pak stiskněte tlačítko podruhé.